Isnin, 26 Oktober 2009

Saya berminat: Kenyataan YB Idham Lim Blog Cina Islam

Salam perjuangan ,

Memang kita sayangkan Pas ini ,setuju dengan tulisan YB amat teliti dalam meneliti pandangan Tuan Guru Nik Abd Aziz.

Pada pandangan saya beliau seorang yang profesional dalam mengeluarkan pendapat beliau.Hal ini pada hemat saya sudah lama terpendam disanubari akar umbi didalam pas.Cuma tiada tindakan khas diambil sehingga Tuan Guru Nik Abd Aziz mengambil langkah mula untuk berani membetulkan keadaan ini.

Jika tidak siapa lagi yang seberani Tuan Guru untuk memulakan jalan penyelesaian mesti dengan cara beliau menegur dalam blog sehingga ada yang akan turut sama untuk bersama sama menyelesaikan apa juga masalah yang mungkin timbul.Jika dibiarkan berlarutan sehingga diambil peluang terutama dipihak UMNO BN untuk memanipulasi isu ini.

TPM sedang berseronok dalam kenyataan beliau berulang ulang kali mengatakan ada perbezaan pendapat yang menyebabkan PAS sedang dalam masalah besar.Bila dah diputarkan oleh media BN sendiri mau ingatlah impaknya kan?

Memang tepat dan layak tuan Guru Nik Aziz yang mengambil langkah mula dengan sangat berhemah pada hemat saya, jika orang lain yang beri pendapat tentu lain jadinya.

EGM ke.. Mesyuarat Khas ke.. tak kiralah yang beri masalah pada parti mesti diambil tindakan keras kerana membahayakan gerakan islam.

Wallahualam .....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cari Blog Ini